En god kop kaffe og et krus med logo sælger  

Når et firma skal promovere sine produkter, sker det ofte digitalt via de sociale medier, på hjemmesiden og i diverse online reklamer. Færre tænker dog over, at gode oplevelser, der er forbundet med smagssansen, også er salgsfremmende.  

Det er her, man som virksomhed har stærke fordele ved at promovere sine produkter, services og aktiviteter ved hjælp af  krus med logo.  

Byd på en god kop kaffe  

Samtidig med, at man til kundemødet, salgsfremstødet til messer eller ved salgsmøder byder på en god kop kaffe, kan kunderne subtilt og mere ubevidst fange kaffekoppens tryk med virksomhedens logo. En god kop kaffe emmer af god stemning og positive vibrationer. Disse positive associationer skaber en god oplevelse med dit firma og dets brand.  

Skab hygge om dit brand  

Danskerne er eksperter i konceptet hygge og selve begrebet er særligt dansk. Der er mange steder i udlandet, hvor man ikke kender til dette fænomen, og det er altid en udfordring at forklare det.  

Det skyldes måske, at hygge skal opleves, mærkes og føles. Hygge er en stemning både kropsligt, følelsesmæssigt og i omgivelserne. Her er der mange danskere, der forbinder en god kop kaffe, enten alene eller i godt selskab, som et typisk svar på gedigen hygge.  

Med et krus med tryk/logo vil kunderne automatisk forbinde dit firma med noget hyggeligt og dermed med positive og opløftende oplevelser.  

Vælg det helt rette krus med tryk/logo  

Når man skal promovere sit brand, kan man vælge et krus med tryk/logo, der matcher firmaets stil og designmæssige udtryk. Der findes dermed både krus i keramik og porcelæn, hvorpå man kan få trykt et slogan, et budskab eller sit firmanavn. Krusene kan med fordel pryde mødelokalet og skabe en helhedsoplevelse i forhold til firmaets stil og brand. 

Gør kruset personligt  

Er man et nystartet firma, der gerne vil gøre noget aktivt for, at medarbejderne føler et godt tilhørsforhold til deres nye arbejdsplads, kan man bestille krus med tryk/logo, der er personliggjorte.  

Her kan man få trykt sit navn på kruset og dermed altid vide, hvilket krus, man sidst har drukket af. Det kan endda være smart, hvis man sidder til et kundemøde, fordi man her viser sit navn på en sjov og præsentabel måde.  

Fejr firmaet med en god kop kaffe  

Hvis firmaet har fødselsdag eller en medarbejder har fødselsdag er det oplagt at bruge de festlige krus med tryk/logo. Det skaber sammenhold og en god fællesskabsfølelse at sidde med de samme udseende krus i hånden, der tilmed har firmaets logo på.  

Er man lige startet som virksomhed, kan man også indbyde til en velkomstreception og byde på både te, kaffe og varm kakao med flødeskum. Det er altid en positiv oplevelse at lære nyt om firmaet via smagssansen.  

Skab loyalitet med kaffe  

Et er at tiltrække kunder. Noget andet er at få dem til at komme tilbage. Her kan man have en lille kaffeservice, hvor de kan komme med deres krus med tryk/logo og få fyldt koppen op med kaffe igen. Så har man allerede skabt en positiv relation, der kan blive til et smukt venskab.